20 februari 2010

Wohoo!

Härligt med lite kommentarer på sidan! :)

Simone, Tack! Vilken tur för mig.. ;))

Maya, det är klart du ska sola också! En vinterblek brud är ingen brud. ;)
...och du, det fanns t o m TVÅ lås på dörren. Ingen risk för intrång.
Det ligger på Yxhammarsgatan, mitt i stan, du vet vid Arbetsförmedlingen.. (om den nu ligger kvar där vill säga..?) ..och det går inte att missa. Precis bredvid studentbostaden och kinesen.

Det är lite dyrt dock, ca 50-60:- för ca en kvart, som är tillräckligt att sola för oss blekvita. Det finns fyra eller fem olika sorters solarium dessutom, bara att välja det man tror passar bäst. Jag valde det nästbästa ...tror jag...

Try it - you might like it! ;)

2 kommentarer:

  1. Perfekt! Tack för tipset, ska definitivt leta rätt på detta ställe. :)

    Ska förresten berätta vad söt Mille är. När jag kom med idun och lämnade på dagis igår så hann vi just innanför dörren då han fick syn på Idun. Han blev superglad och började hojta "Iiiiiiduuuun! Titta! Idun kom, idun kom, Idun kom! Heeeej Idun! Idun kom!". snacka varmt välkomnande ;-) Idun var morgonsur och bara tittade på honom. Otacksamma unge ;-)

    SvaraRadera
  2. *flabbar* ...det är nog något du ska vara glad för, med tanke på framtiden.
    Idun lär inte gå på några dumma inviter från korkade grabbar, hon lär bara titta på dem och undra vilket hål de krälat upp ur.

    Fast det är ju snällt av Mille att visa sånt engagemang. ;)

    SvaraRadera