12 februari 2010

Middag med kärestan

Prinsen är hos mormorfar E&A och busar för jag ska ut och käka ikväll med frugan.

Hon var så söt igår, jag fick en fin liten presentpåse som hon hade tejpat igen tillsammans med ett kort. På kortet hade hon skrivit att påsen inte fick öppnas förrän vid tiotiden på förmiddagen "annars kan innehållet brinna upp"!

Så jag väntade väl och prick kl tio öppnade jag och möttes av två chokladbitar och en godispåse. She knows what I like! ;)

Tillsammans med presenten fick jag en inbjudan till en utbjudan (kan man säga så?), en middag ute på valfri restaurang ikväll. Mysstumpan!

Men nu sitter jag alltså här och väntar på att tiden ska gå, hon tränar och Mille är alltså inte heller hemma. Har jag gjort nåt vettigt av min lediga tid då? Näädå, det är ju onödigt!

Men nu ska jag ta tag i mitt liv och åka och pussa på min son innan jag ska ut och mysa på Konen. (Ni som har sett Bilar med Blixten fattar.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar