20 februari 2010

Dommer i Hôvets däga..

...det är jag det!

I ungefär en och en halv timma har jag nu suttit hos svärmor och svärfar och letat efter en bild på mig och Fia (den bilden jag har som profilbild på fejjan just nu, minus bortklippt Fia *puss*, sorry!) som jag hittade förra veckan när vi var här. Jag såg den, hade jag för mig, precis när vi skulle åka och när Else sa att vi kunde ta med kameran och lägga in bilden hemma, så orkade jag inte det. "Jag kan ta det nästa gång istället", svarade jag.

Idag ville jag ha bilden med mig, inte bara en avfotad bild med telefonen... och jag har letat ihjäl mig nästan.

Jag har vänt och vridit på varenda mapp i deras dator utan att hitta ett jota. *Skit*

...tills jag till slut kom på, när jag hade gett upp, att bilden inte fanns i svärmor och svärfars dator, utan i MINA föräldrars!?
Det var ju hos dem vi var förra veckan och grejade med bilder och det är ju i deras kamera originalbilden finns.

*suck* jag blir så trött på mig själv ibland...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar