18 februari 2010

Räknare och kommentarer

Fördelen med att ha en egen blogg är att man får skriva precis vad man vill, hur ointressant det än är. Jag menar, vem är egentligen intresserad av att veta vad jag åt till lunch, kollade på för TV-program eller att jag har dåligt minne?
Troligtvis inte så många, men ändå finns behovet av att visa upp sig och avslöja olika intrikata detaljer om ditten och datten och Självklart är jag jättenyfiken på om någon ens läser det som skrivs.

Jag har alltså lagt till en Räknare! ..en liten futtig en som enbart visar en enda besökare hittills - jag själv.
Frågan är om det kommer bli några flera klick på den. Bara att vänta och se..

Samma med kommentarer. Jag läser mååånga bloggar (min blogglista här bredvid är bara ett axplock), men jag är väldigt dålig på att ge folk kommentarer, förutom hos syrran, men ändå förväntar jag mig att ALLA som läser här ska lämna minst en kommentar per besök. För mycket att begära - ja jag vet.. :)
..men en önskan i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar