11 februari 2010

Ok, jag erkänner...

...jag Älskar GLEE, den där serien de visar på fyran som handlar om tonåringar som sjunger i skolans kör och bara är SÅ "High School Musical" (vilken jag Också gillar för övrigt)!

Jag är helt fast och gillar den där typen av naiv musikalpop som man säkert inte ska vara mer än fjorton för att gilla egentligen. Men det skiter jag i!
Varje torsdag (förutsatt att vår kanal 4 fungerar vill säga.. *morr*) sitter jag bänkad och kollar, lyssnar och bara tycker de är såå bra, duktiga, söta och alla andra adjektiv jag kan komma på. Jag vill Också vara 16 igen och sjunga så där bra och gå i en sån där cool skola.

Eller njaa.. det där sista kanske är lögn, men jag skulle tycka det var ok att vara 25 istället (Tack, Liz ;-) ).

För er som inte har en aning om vad det här handlar om, så får du ett smakprov här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar