16 februari 2010

Eldprov...

Prinsen har idag fått sin kallelse till operation. Den 3 mars är det dags och jag är redan jättenervös. *suck* Frågan är om det verkligen är jag som ska gå med eller om Fia får göra det istället. Det skönaste är så klart om vi kunde vara med båda två, men jag vet inte riktigt hur vi ska få till det med ledighet och sånt då.
Får nog kolla upp det lite innan jag bestämmer mig helt.

Varför ska han operera sig nu då?
Egentligen ska jag väl kanske inte berätta om det här eftersom han kanske nån gång får för sig att läsa här, eller om jag i min rena egoism tvingar honom att läsa, men samtidigt är det ju en ganska naturlig grej.
Han har ett litet vattenbråck som gör att det åker ned vätska från buken ned i ena kulan, eller ja, runtom rättare sagt. Det är inget farligt i sig, men om man låter det fortgå så kan det lilla hålet som vätskan rinner igenom bli större och istället bli ett vanligt bråck, vilket inte är så himla bra.

Det blir en operation under narkos, men han får åka hem samma dag och sen är det vila i en vecka som gäller. Jo just det, med en tvååring!?
Får väl se hur det går med det.

Nåja, det ska säkert gå bra, men jag är som sagt ändå nervös. Min lille prins ska sövas.. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar