29 mars 2010

Vardagsbloggare

Jag är en vardagsbloggare.

Ja, jag bloggar mest på vardagar alltså, men det kan ju bero på att jag har tillgång till nätet mest på vardagarna när jag sitter framför en dator oavbrutet ca 6-7 timmar åt gången, med avbrott för lunch och möten. Sen brukar inläggen skrivas mest på lunchrasten eller kanske hemma på kvällen när frun är och tränar, prinsen sover och jag har min egentid.

De få gånger jag skriver på helgen är när prinsen är utlånad eller om frun leker med honom. Det blir nog gärna så när man har barn, att man inte hinner göra saker för sig själv utan fokus ligger på honom.

..och så ska det självklart vara! :)

Ja, så nu vet ni att ni inte behöver kolla efter inlägg på helgen. Inte så ofta i alla fall, fast det finns ju såklart undantag som bekräftar regeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar