31 mars 2010

Anna Anka

Nej, jag kollar inte på Anna Anka som söker assistent (men jag spelar f-n in det?? Fråga mig inte varför, för jag vill egentligen inte kolla på det, men det är nog som det där klippet en av mina favoritbloggare -Johanna- hade här om dagen, man måste kolla trots att man inte vill. (Glöm inte att jag varnade dig.)).

Anna Anka är en otroligt osympatisk och skrämmande kvinna helt enkelt. Hon gör att jag blir rädd för vissa kvinnor, men jag tror mest jag blir rädd för just henne.
Jag förstår verkligen inte hur en sådan liten människa får plats med så mycket konstiga åsikter i kroppen?

Mycket skumt.

1 kommentar:

  1. Jag kan bara hålla med.... men samtidigt så kan hon överraska och flika in riktigt vettiga saker emellanåt. Blir inte klok på Mrs Anka!

    SvaraRadera