13 mars 2010

Det här var ju obra...

..för att citera Maggan! ;)

Ingen Salem i Oslo, men till frugans stora glädje blev det en Anna istället. Nåja, jag har sagt hela veckan att hon vinner, men hoppet är ju det sista som lämnar människan och alltså även mig. Jag hävdar fortfarande att Salem skulle klarat sig toppen där...

Om Anna bara tar bort det som förstör låten; hennes falsett "woohoo" nånstans där i halvslutet så kan det säkert gå bra för henne också.

Nu börjar äntligen min favoritdel av hela den här tävlingen - den internationella pyttipannan av underliga, skumma, fantastiska bidrag som kan verka helt omusikaliska, men som någonstans där inunder är helt unika! Jag Älskar ESC!









(För övrigt anser jag att Kartago borde förstöras. ..och alla som INTE röstade på Salem också!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar