1 mars 2010

Mello

...som alla envisas med att kalla det. Fjomp.

Jag känner knappt att det är värt att kolla på finalen, det finns liksom ingen låt som är SÅ BRA. Sådär så man bara vill sätta på repeat och lyssna 132 gånger på raken utan att tröttna. (Jepp, det finns låtar som jag lyssnat så många gånger på raken på, eller ja... jag räknade kanske inte, men många var det. Bl a en låt med Cecilia Vennersten och nej det var inte Det Vackraste.

Peter Jöback var väl bra, men vi sa att det inte var den där rysningen som Sarah gav förra året. Vilken röst (och bröst) människan har!? Den här versionen är fantastisk...



...men som sagt, Peter är bra och troligtvis det bästa vi kan skicka, MEN hade vi skickat Sarah förra året hade vi inte ens varit i Norge i år, utan i Sverige och då hade jag minsann haft biljetter.
Så det är ert fel, ni som röstade på Malena förra året, att jag inte får se ESC live i år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar