24 mars 2010

Brallor

Jag köpte ett par nya brallor på Zizzi som igår hade lite reakväll.
Goda vännen Pia jobbar där och hon hade varit så snäll och lagt undan ett par till mig som jag skulle ha. Jag var där och provade dem i veckan, var lite tveksam, men tänkte ändå köpa dem. Så igår när jag var där kollade jag runt, provade tre par till och bestämde mig för ett helt annat par än de undanhängda.

Jag i ett nötskal. Jag kan ALDRIG bestämma mig.

...men de som jag bestämde mig för var ok och jag gick därifrån ganska nöjd. Tills jag skulle ha på mig dem imorse. Då var de för stora. För STORA!? Det händer inte MIG.
På mig ska kläder vara för små för så brukar det vara, men inte det här paret, fast det kan ju bero på att jag tog en storlek större än jag brukar ha eftersom min inte fanns.

Så självklart kan jag inte behålla dem. Förlåt Pia att jag velar så..

Ok, då var vi tillbaka på ruta byxlös igen då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar