1 september 2010

Lång dag

Mycket på jobbet och alldeles för lite tid för att hinna med allt. Samtidigt har jag inte riktigt ork att bry mig.
Jag jobbar 75% och det vet de, jag gör det jag hinner på den tiden liksom. De har väl i och för sig kommit underfund nu med att jag inte hinner med ALLT de tror jag ska hinna med, så äntligen är det lite extra resurser på väg in.

Fast jag brukar ju inte skriva om mitt jobb här och så ska det förbli!

På lunchen hann jag med att lämna tillbaka en tröja på H&M som var snyggare på galgen än på mig. Lite synd, hade varit kul med en snygg långärmad att ta med sig på lördag. Får se om jag har nåt i garderoben istället.

PIA! Jag vet att du läser här emellanåt och kanske även det här.
Jag har din klänning hemma och jag har inte glömt bort att du ska ha tillbaka den. Jag vågar inte lova att jag hinner innan vi åker bort, men om du kan vänta tills vi kommit hem igen är jag glad.
Om du är hemma imorgon kväll så kanske jag kan svänga förbi med den efter jag hämtat Mille..?

Sorry, personliga meddelande är inget jag heller brukar syssla med, men ibland är det bra. :)

Jag vill förresten att smilies ska funka här, nån som vet hur man gör?

Fia har fixat köttfärslimpa med soltorkade tomater, mozarella och fetaost. Kan inte bli annat än toppen va!

6 kommentarer:

  1. grejen är ju att många som drar ner på sin arbetstid märker det inte på så många fler ställen än i lönekuvertet... hoppas det blir bra snart! håller tummar!

    SvaraRadera
  2. usch det blev dålig skrivsvenska. hoppas du förstår hur jag menar... :)

    SvaraRadera
  3. *hahaa* jo jag förstod precis hur du menade.
    ..och det är ju som det är. Jag gör det jag ska och det är ju så det måste vara. Jag har inte fler än två händer och Så mycket tid.

    SvaraRadera
  4. Hej ingen faradet vet du. JAg vill oxå att smilies ska funka på min blogg !!! Ha en bra resa. Gjorde oxå kötttfärslimpa igår ;) men inte med sååå mycket godsaker i. ser supergott ut.

    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. yumyum! lät ju hur gott som helst!vill smaka!:) vi hörs säkert ikväll igen..om inte får ni ha de så mysigt!o så ses vi om ca 1v!det känns overkligt!kram

    SvaraRadera
  6. Den tröjan prova jag med..o jag håller med dig, snyggare på galen än på en själv..MEN det fanns nästan likadan i helgrå...den va grym snygg på också :)

    SvaraRadera