12 september 2010

Lång första dag.. (4 sep, 21.40)

Det känns som vi redan varit här ett bra tag. Vi har hunnit med både bad, mat och sightseeing, om än i liten skala.

Maten har varit väldigt intressant, känns som hundra olika varianter av allt möjligt och middagsbuffén var inte bara mat, utan även konstverk.

Morfar Lars är i himmelriket dessutom med alla olika desserter och sötsaker.

Förutom det har vi hunnit med att prova alla poolerna och ta en promenad med till havet nu på kvällskvisten. Vattnet där var säkert 28 grader och då var klockan typ halv nio.

Så imorgon blir det havshäng ett tag på dagen.

Rummen är stora och fina. Prinsen får sova i egen spjälsäng, han gillar, och min säng känns också helt ok.

När vi kom hit fick vi vänta ett bra tag på att rummen skulle bli klara, men de var helt ok när vi väl fick dem sen. Vi fick angränsande rum allihopa och ett steg ut på terrassen är vi vid poolen.

Klart godkänt!

Man kan säga att det är snäppet bättre än Bulgarien förra året!

Det känns lite trist att inte kunna uppdatera bloggen direkt nu, men jag har inte koll på vad det kostar med min datatrafik utomlands. Så det får bli inlägg i efterhand. Det får funka det också.

Mina medresenärer var rätt sletna efter en lång dag, prinsen skulle kunnat somna stående tror jag. De andra drog sig mer än gärna tillbaka för lite skönhetssömn. Tror det går av samma håll för mig nu också.

Första kvällen på Mallis är snart till ändå och jag tror det här är början på en bra semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar