3 september 2010

Mallorca - Here we come!

Nu är det snart dags att vakna av väckarklockan, ca kvart i tre, för att åka taxi till Landvetter och sen ta planet till Mallis!
Är det egentligen nån idé att somna?!

Eller jo, det kan väl vara skönt efter en lång kväll med en del sista packande och pannkaksfejande (fråga inte!).

Pappsen är inte ens här än, han skulle köra hit när han hade gjort klart allt jobb. Så är det när man är fiskare..
Hoppas han hinner hit innan taxin åker i alla fall.

Syster yster, jag kom på att vi skulle Skype:at när klockan var över åtta och då antog jag att du inte var kvar hemma. Vi hörs genom bloggen eller fejjan i veckan!

Jag hoppas kunna fortsätta uppdatera alltså, även om jag är på flygande fot.
Så - håll ögonen öppna för Mallis-inlägg! :)

Skål och gonatt!

1 kommentar:

  1. hej fina!
    det blev att jag stannade hemma fakt.Har kollat massa Entourage!
    var trött.
    hoppas ni får en underbar evcka ses snart!kram

    SvaraRadera