12 september 2010

Strandliv och bubbel (8 sep, 22.55)


Vi har ju kvällsunderhållning varje kväll på hotellet. Ikväll var temat Hi Ho Horror, lite skräckinspirerat alltså. Behöver jag säga att vi hoppade över den?

Det är mer för ungarna än för oss vuxna avsedda.

Istället gick vi en sväng i butikerna och jag fick köpt en typ strandklänning. Svart. Jag är nöjd!

Förmiddagen spenderades återigen på stranden. Prinsen gillar att gräva! Han och Fia gör himla snygga sandslott och sen matar vi självklart fiskarna med lite kex. Idag kände jag också hur de av ur handen och jag försökte, förgäves såklart, få tag i en.

Vi fick förresten investera i en ny badmadrass för den första var nästan platt i morse. Den var ju superbra och gick alltså inte att klara sig utan. Livsviktig! ;-)

Efter lunch och vila passade Fia på att träna i det fräscha gymet och gammeltackorna gick på spat och badade bubbelbad och bastade. Jag och prinsen hade kvalitetstid i lilla poolen och på lekplatsen.

Som ni hör finns det verkligen Allt här och det mesta är i toppkvalitet.

Trots det är vi alla rätt trötta och när klockan börjar närma sig tio, halv elva är vi nöjda och drar oss gärna tillbaka, som det så fint heter.

Jag kan utan tvekan åka All Inc. igen, men jag är tveksam om Fias föräldrar skulle det. De vill nog kunna välja den ena maten lite mer.

Mina föräldrar skulle säkert dock kunna åka såhär igen..

Nu tänker jag koja jag också, prinsen somnade gott för en timma sen ungefär och Fia för en halv sen..

Jag kanske ska läsa ett kapitel i min nya (låne-)bok "Törst" av Richelle Mead - en ny vampyrserie om Vampire Academy. Känns som en Harry Potter-variant fast med vampyrer. Återkommer med recension om den är bra!

Godast på buffén: åhh, jag har glömt vad det var!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar