13 september 2010

De ringde om sulkyn!


Trodde inte de skulle göra det, men dag när jag var på BVC med prinsen ringde de från Landvetter och sa att sulkyn fanns där, men eftersom vi inte hade gjort en rapport på flygplatsen om att den saknades, så får vi komma och hämta den där själv.

Men ojdå vilken tur att jag har en fru som är på Landvetter Varje Dag!

Prinsen var och vägde, mätte och visade upp sina färdigheter idag alltså.

Han mätte hela 95 cm och vägde 15,1 kg. Inte konstigt att jag tycker han har börjat bli tung.

Han fick göra lite fler grejer som jag kan berätta om imorgon. Är lite trött nu..

Känns som det är massa mer att babbla om, men nu kommer jag inte på vad det var.

2 kommentarer:

  1. schysst! att dom hittat den alltså, att dom inte kör hem den förstår jag faktiskt... fast lite trist är det ju. tur att hon ändå är i krokarna!

    kryas liten. och det ska bli spännande att läsa om hans BVC-besök!

    SvaraRadera
  2. Fast det var rätt snopet eftersom han på Landvetter som skulle ta emot rapporten inte ens sa nåt om det. Då hade vi kanske stannat en kvart extra för att göra rapporten där istället.
    Men men, nu är det ju inget problem så... vi får ju ändå hem den.

    Just ja, BVC skulle jag ju skriva om. Tack för påminnelse! :)

    SvaraRadera