12 september 2010

Nya skor.. (6 sep, 22.45)


...var ikväll på agendan. Prinsens foppa har blivit för små över sommaren och idag hade han fått skoskav. Efter middagen, och efter en liten fågeluppvisning med både ugglor, hökar och örnar, styrde jag, Fia och prinsen kosan mot de små butikerna utmed strandpromenaden. Det fick bli ett par nya fina blåa!

Resten av dagen var vi först hemma vid poolen och på eftermiddagen gick vi till hamnen. Morfararna gick till fiskehamnen också när vi stannade kvar och matade fiskarna med bröd samtidigt som vi badade bredvid dem. Himla coolt, finns på film!

Allmäna känslan idag var nog "Trötta"! Det blev ingen direkt action liksom, för det var så varmt och ingen orkade göra nåt ansträngande.

Men jag fick i alla fall kolla lite i affärer även om jag inte köpte nåt. Ska egentligen ha både ett par shorts, en klänning och balsam. Mañana kanske..

Just det ja! Jag, Fia och Anders var i förmiddags med på en av aktiviteterna som Underhållningen fixar varje dag, nämligen luftgevärsskytte!

Det var vi och två norska familjer som sköt. Jag och Fia hamnade på samma poäng, tror det var 36. Eller 32. Bättre än Anders i alla fall. Ha!

Det blir inte så sena kvällar som ni märker, man måste ju orka med morgondagen också. Höhö..!

Godast på buffén - brulépuddingen, gärna med kokos på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar