4 september 2010

Gäsp..

Man kan säga att det vi är lite trötta, jag är lite gnällig dessutom, fast det är kanske inte så konstigt klockan kvart i fyra med mycket lite sömn bakom mig. Jag låg nämligen vaken i flera timmar och undrade över pappsen som fortfarande inte hade kommit vid 01-tiden.

Han hade ju tusen saker att göra innan han åkte och tydligen tog de längre tid än väntat, men vad fasen, Så länge borde det ju inte ta!

Halv två gick jag upp och kollade och då jag han på soffan. *pust* Då var det honom jag hade hört greja en stund tidigare.

Tänk att man kan oroa sig så.. efter det somnade jag i alla fall och en tinna senare vaknade jag när Fia klädde på sig.

- Lite tidigt va?, tyckte jag.

- Jamen du snarkar ju så!

Konstigt med en timmas sömn bakom mig!

Nåja, nu sitter vi i taxin i alla fall, alla är med (INTE MAGGAN, HON ÄR SJUUUK!) och Fia är nog den som är mest nervös.

- Har du lagt ned pass och biljetter?!

- Det har jag säkert, du lade ju dem i min väska.
Så får man Inte säga till henne, då blir hon skitnervös direkt.

- Vadå säkert? HAR du lagt ned dem?!!

- Jaaa, jag HAR lagt ned!
Smussel, tissel, krångel. Leta, leta.

- Jo de ligger där, följt av ett pustande.

Taxichauffören:
- Du hade rätt!

Hmm..

Fia:
- Mamma, tog du med dig kameran!?

Nervös, eller vad sa vi. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar