19 augusti 2010

Luften gick ur..

Jag har knappt orka tänka på att skriva här, men nånting får jag väl försöka få ned.

Igår tänkte jag skriva om att jag hade träningsvärk ovanför höger knä, nånstans i lårmuskeln alltså.
Varför?
Jag gick i ca två cm höga klackar på bröllopet i lördags och jag kände alltså fortfarande av det igår. ...och lite idag också.
Så nu vet jag varför jag inte har högklackat. Då får jag ju träning!

Nåt mer roligt då?

Jo jag har snart läst ut fjärde boken i Twilight-serien. Vad ska jag läsa sen?! Tips någon? Jag är desperaaat!

Jag köpte faktiskt lite böcker på Barnens bokklubbs rea i sommar. Jag  köpte böcker för typ 10 kr styck. Sånt gillar jag.
Mest var det ungdomsböcker, men jag brukar ju gilla sånt också... trots att jag är sååå gammal och eftersom jag är inne i vampyrsvängen var två eller tre av dem såklart om vampyrer.
Jag ska dessutom äntligen ta mig an Alex Schulmans bok. Den hade försvunnit hemma och jag hittade den inte någonstans. Jag tror jag kollade bokhyllan typ tre gånger.
När jag gnällde om det för Fia sa hon bara att den säkert står där. ..och då var den där. Mitt framför ögonen precis där jag letat de flesta gångerna.

Jag tror vi har hemligt besök hemma ibland.. :)

6 kommentarer:

  1. Du kan väl läsa Bree Tanners andra liv av Stephanie Myers? Handlar om en av vampyrerna som skymtar förbi lite snabbt i en av böckerna. Men den ska läsas efter Twilightböckerna... Du kan låna den av mig om du vill, jag kan lägga den i Milles fack så kan du lägga den i Iduns när du är klar med den sen?

    SvaraRadera
  2. Hej majja!
    Tänkte bara säga att du borde prata med Helena för hon har nog slukat alla vampyr böcker som tryckts i modern tid tror jag. Och omodern oxå kanske.. :)
    Kan ju erkänna nu att jag smygläser här rätt ofta med då :)
    Hoppas att allt är bra med er!
    / Lena

    SvaraRadera
  3. Maya; jag har hållt i "Brees liv" många gånger, men inte kommit mig för att köpa den än. Jag är så snål och brukar ju köpa pocket. *hehe* Men får jag låna den är jag jättetacksam...?!

    Lena; kul att se att du också kikar här ibland! :) Allt bra med oss.. och med er också hoppas jag!
    Då kanske jag ska kolla med Helena och fråga vilka hon rekommenderar. :) Är hon på fejjan?

    SvaraRadera
  4. Du har två böcker i en påse i Milles fack nu. :) Brees liv är ju rätt kort så jag skickade med en till, har du läst den så kan du lägga den i Iduns fack.

    Enjoy!

    SvaraRadera
  5. Nej Helena vågar vägra fejjan...:)

    SvaraRadera
  6. Lena, jag vägrade också fejjan länge, men sen föll jag hårt. :))
    Fast nu har det varit lugnt ett tag, nyhetens behag har lagt sig lite.

    SvaraRadera