24 augusti 2010

Snortjockt och halsbränna

När jag inte äter mat regelbundet så får jag halsbränna. Det har jag nu.
Jag har verkligen slarvat idag och då får jag skylla mig själv. Att äta halv tio kvällen är ju inte så smart heller... men jag gör det ändå. Pucko.

Jag fastnade först i telefon med mamma, sen fastnade jag med (helvetes jävla skit) Photoshop som jag försökt installera på Mac:en ca tio gånger utan att lyckas. Jepp, jag vet, jag är totalt Mac-inkompetent.
..och så hamnade jag här, halv tio utan att ha hunnit äta.

Pucko!

Som om inte halsbrännan är tillräcklig, jag är tjock i halsen och snuvig nu också. Prinsen har säkert smittat mig, fast det har nog gått över till imorgon, det brukar ju oftast göra det.

Skitroligt.


Jag svär lite mer när jag ändå håller på:
B*ll*, f*tt*, k*k

Gissa vokalerna.

Gonatt!

2 kommentarer:

  1. Oj, oj! Lugn och fin... =) Hoppas det känns bättre. Fina ord du kan. Jag gissar vokalerna. *a**e, *i**a, *u*
    ;)

    Maggan

    SvaraRadera
  2. *hahhahahaa* Full pott Maggan!!

    SvaraRadera