2 augusti 2010

Överlevare och vampyrer

Vi överlevde dagen, men det var på håret!

Inte på grund av jobb eller dagis, nej däremot avsaknaden av Photoshop som jag FortFarande inte har fått att fungera på Mac:en, trots noggranna instruktioner. Vet inte vad jag ska göra. Blir galen av att inte ha det när jag väl måste fixa med bilder, vilket jag behövde göra ikväll.
Hade lite projekt med scannern och det var ett litet hellvajt när man måste använda olika program för att få ihop allt som JAG vill. *grr*

Men men, jag löste det, men missade därmed "a good opportunity" att läsa klart Ljudet av ditt hjärta. Jag kommer vara snortrött imorgon om jag ens försöker NU.
Det är för övrigt tredje delen i Twilight-serien och nu är det bara den fjärde kvar. Problemet är att den HAR jag inte! Jag vet inte hur jag ska överleva? (beställde den just på Adlibris!)

Jag är nämligen inne i en väldigt intensiv Twilightfas och jag har de två senaste kvällarna sett de båda första filmerna och vi har för avsikt att kolla på Eclipse på bio inom kort.

Jag erkänner - jag är helt kär i vampyrer för tillfället! ...och lite i varulvar också..

2 kommentarer:

  1. hej söster...jag är oxå kär i vampyrer för tillfället..ska snart se eclipse på bio..o kolla vampyr serien med skarsgård ;) ha en trevlig tisdag..ska starx ta mig mot beachen!

    SvaraRadera
  2. Jag har några avsnitt kvar av säsong två på True Blood och imorgon går vi nog på Eclips. :) Härligt!

    Sola lugnt!

    SvaraRadera