5 augusti 2010

Bok eller film?

Jag gillade verkligen filmen igår, de hade gjort ett bra manus av den och fått till en rätt spännande version.

MEN, det som är synd (inte dåligt alltså, bara synd) är att man inte får samma känsla som i böckerna. De är så fantastiskt målande och man (jag) känner verkligen alla känslor som Bella har när man läser boken. Det blir aldrig på samma sätt i filmen, Även om jag som sagt tyckte den var väldigt bra.

Så ni som sett Twilightfilmerna och gillade dem - LÄS Böckerna! Ni kommer bli så nöjda!

Jag såg att de ska göra film på sista delen också, Breaking dawn, men den ska bli i två delar, en i november 2011 och del två november 2012.

Jag för min del hoppas min bok, Så länge vi båda andas, kommer i brevlådan IDAG. Jag tänker INTE vänta med att få veta vad som händer till nästa vinter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar