16 augusti 2010

Helgens händelser

Vilken helg det blev.. helt fantastisk och inte en droppe regn på deras bröllop. Att ha ett utomhusbröllop handlar till mångt och mycket om att det måste vara fint väder och som bekant är det inte det enklaste att beställa. Jag drog mitt strå till stacken i fredags när jag köpte att par nya fina paraplyer som jag tänkte vi skulle ha, men som jag till min stora glädje slapp använda.
Det brukar vara så, när jag köper något för säkerhets skull, då behövs det inte.

Så Linda och Tessan, tacka mig för det fina vädret. ;-)

Det kändes igår som de båda brudarna var mycket nöjda och glada, att det hade blivit som de ville med det mesta. Det enda Linda sa var att det tog slut för snabbt... och tänk, så är det ju alltid när man har roligt.
Det är ett bevis på att det varit lyckat.

Fia fotade tjejerna på dagen och vi kikade lite på bilderna igår. Det ser ut att ha blivit otroligt fint resultat och jag är övertygad om att tjejerna kommer hitta många favoriter bland bilderna.. Jag ser fram emot att få se en vacker förstoring ovanför er soffa nån gång i framtiden.

Igår blev det en seg dag, jag blev inte mig själv förrän sent på eftermiddagen efter tårt- och paketkalaset. Som sagt, jag blev påmind om Varför jag inte dricker så ofta. *pust*
Det ordnade upp sig med en film och en Calzone. ;-)

2 kommentarer: