10 april 2010

Vardagsrumsblogg

Nu har det här blivit en sån där blogg som jag inte ville att det skulle bli från början; en sån där man följer mitt liv och vad som händer under dagen. Jag ÄR inte sån!
..men ändå har jag fallit i fällan.

Jag ville ju att det här skulle bli lite roligare, lite kvickare och lite mer... ja som Monas, men det är ju bara att inse att jag inte är lika kvick som hon är, inte lika rolig och inte lika flitig på att skriva.

Sen att göra en blogg som är precis som någon annans, ja det funkar ju inte heller, för då är det inte ju inte längre min blogg.
Så jag fortsätter väl i samma stil och hoppas att jag är liiite underhållande får några få i alla fall.

Förhoppningsvis.

Annars kan ju släkten titta in lite oftare och få se lite uppdateringar och bilder i alla fall. Då gör vi ju någon glad åtminstone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar