15 april 2010

Härligt...

...med så många besökare idag!? Undra vart ni kommer ifrån, eftersom ingen verkar vilja lämna kommentarer heller..



Jag har KANSKE gjort nåt korkat ikväll.
Om jag frågar min fru sen kommer hon säga att jag ÄR korkad, så det är ingen idé att ens fråga henne, utan bara berätta.

Det ringde på min mobil och det var mitt mobilabonnemangsföretag som ville fråga om jag är nöjd med mitt abonnemang på telefonen och det är jag ju, så det var bara att svara ja.

Trevligt, trevligt, yes, yes, sa killen i andra änden. Sen prackade han på mig ett Turbo3G-abonnemang till datorn och nu sitter jag här och undrar om jag är korkad.
Vad fasen ska vi ha det till, vi som inte ens har en bärbar dator!?

Men så kom jag på att eftersom det bara är en USB-sticka och ingen stor router, så kan man ju faktiskt flytta ut vår snygga iMac från datorrummet och kanske surfa lite snyggt i vardagsrummet istället.
Eller hur bra!?

Kanske.

...och så får jag kanske chansen att snart köpa en liten bärbar också.

...och 149:- i månden är ganska så mycket mindre än det vi har idag. Fast hastigheten är ju lägre också, 6 Mbit/s istället för 8. Gör det stor skillnad? Nån som vet?



Fast jag undrar ändå om jag inte kommer att hävda de dära 14 dagars ångerrätt och skicka tillbaka skräpet...
Han lurade mig säkert!

Yes yes...

4 kommentarer:

  1. Hittade hit från Johanna (http://jofimiel.blogspot.com/). Blev ju tvungen att kika på Majja, som fått eget uttryck ;-)

    SvaraRadera
  2. Hej där! kul med så många besökare...:) Oj då, så kan det gå.. dom är skickliga på att prata.. Kram till er!!

    SvaraRadera
  3. Jenny: Jaha, ja jag blev lite förvånad faktiskt, men det är ju roligt att bli ihågkommen på lite annorlunda sätt. *haha**
    Roligt att du hittade hit!

    Anonym: Kram till dig också, vem du nu är?? :))

    SvaraRadera
  4. Ja jag lyckas i alla fall på nåt konstigt sätt alltid vara nr 5 .... *ler*

    SvaraRadera