6 oktober 2011

Torsdagstankar

Stockholmsresan blev verkligen helt super, trots att det var lite tjafsigt ett tag med prinsen där ett tag, men vad räknar man med liksom. En 3½-åring är ändå en 3½-åring. Eller hur.. ;)
Jag tänkte göra ett litet inlägg där jag berättade lite mer ingående vad vi gjorde där uppe, men jag kan lika gärna visa bilder. (För vissa som läser blir det upprepning, men ni överlever nog..)

I övrigt har jag tappat stinget igen, när det gäller bloggen. Jag kommer inte mig för att skriva, men jag tappar inte hoppet om att komma igång snart igen. Jag gillar ju mitt lilla skrivande...

Ikväll var vi på föräldramöte på prinsens dagis och det var faktiskt riktigt givande med bra info. I år hoppas vi dessutom att det blir luciafirande som även Mille vill vara med på, för den här gången ska de ha avdelningsvis.

Vad mer?
Joo, jag har börjat Word Fueda, som typ alla andra också har gjort. Självklart fastnar man, liksom, hur kan man INTE göra det!?

..och mer?
Äh, vi kör lite Sthlmsbilder istället!

Stockholm - here we come!


Japaner, japaner!









Kanske ska sonen blir spårvagnskonduktör?


Sonen berättar historien om de Två Tomaterna som gick över vägen...
Den uppskattades självklart!



Vikingarna bor i Stockholm!







Ghost train





Mycket att titta på i Sky View med kikaren



2 kommentarer:

  1. Wow, ni hann med mycket på er Stockholmsresa! Synd att jag inte kunde komma upp ens en liten stund... Och på tal om Word Feud: otroligt vanebildande! Vill du ta ett parti mot mig så skicka en inbjudan till "sister beaver" (Kan förklara det där en annan gång)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja det var verkligen en helt superbra resa och det var Roligt att vi hann göra så mycket när vi var där..
    Håller med att det var synd att vi inte hann träffas dock, men det blir ju fler tillfällen. :)

    Väntar på förklaringen till nicket.. *flinar*

    SvaraRadera