17 oktober 2011

Kärleken till ett barn..

"Fyraåring hittad död i Ljungby
Sent i natt undersökte polisens tekniker området kring platsen där pojken hittades död.
Syskonen lekte i en park i Ljungby när den fyraårige pojken försvann.
Fem timmar senare hittades han död i ett skogsparti i närheten."
Artikel i Aftonbladet


Jag gråter när  jag läser det här.
Det kunde varit min son, det kunde varit Mille.
Det kunde varit någon av hans bästa vänner...
Varför händer så här tragiska och hemska saker barn? Hur kan man göra ett barn illa?

Jag förstår inte.

2 kommentarer:

  1. man kommer aldrig kunna förstå...

    idag hatar jag människors likgiltighet, de onda... denna händelsen spär bara på mitt hat...

    SvaraRadera
  2. Ja det som hänt är hemskt men.... Det skulle inte hända våra barn för vi hade aldrig lämnat våra barn ensamma vid fyra års ålder. Så tänker jag för att orka med. Familjen var anmäld till socialen. Kan bli arg över att de inte reagerat.... Kram UlleRulle

    SvaraRadera