28 oktober 2011

Långt ned i träsket!

Jag har fastnat i träsket - Wordfeudträsket!
Jag har är inte så bright men jag har lärt mig tricket att välja Randombanor och sikta in mig på TW och helst när de ligger tre på raken.

Jag fick in en sån igår - på min gamla kollega, som gav 246 poäng! På ett ord. Jag blev helt chockad och var tvungen att fråga henne hur många poäng det blev, för jag glömde bort det i hanteringen.
Fick till svar på fejjan av andra vänner som också lyckats med bedriften att få flera hundra poäng på ett ord.

Jag sa igår att jag ska ge upp den här aktiviteten nu, för jag har nog avverkat min tur. Fast idag har jag ändrat mig, jag kan nog få till en fullträff igen, eller vad tror ni!?

Kom an bara, utmana mig. Majjamej, det är jag det!

2 kommentarer:

  1. Hmmmm... Wordfeud. Har än så länge inte ramlat in på den banan, men det låter onekligen lite roligt när du skriver om det. Har sett andra som skriver om det på facebook också...

    SvaraRadera
  2. Maggan, börja inte.. ge dig inte in i det! You'll never come back alive!

    ;)

    SvaraRadera