20 oktober 2011

Kärleken till en syster...

Jag har börjat kalla min syster för vagabond, för hon är en ganska rastlös själ som inte har hittat rätt plats i världen. Hon reser och jobbar där helst hon känner är bäst för tillfället och mår BRA av det!

Våra föräldrar har lite svårare än vi har för att hon inte håller sig på hemmaplan mer, men det är ju just deras uppgift - att oroa sig över sina barn och vilja ha dem nära sig...

Men som Miranda själv skriver i sitt inlägg idag; kärt barn har många namn och det som verkar passa bäst in på henne är Indigobarn!

Älskade syster...

7 kommentarer:

  1. Hmmm... MYCKET intressant det där med Indigobarn... MYCKET!!!

    SvaraRadera
  2. Jag gjorde testet med...

    Om du svarar positivt på mellan 11-13 är du eller ditt barn förmodligen en Indigo i utveckling eller en Indigo som blivit nedtryckt av auktoriteter och/eller medicierats med t ex Ritalin.

    Nedtryckt av auktoriteter känns igen, helt klart... :S

    Ja jäklar!!! :D Underbart!!!
    Måste forska vidare... ;)

    SvaraRadera
  3. Visst är det spännande Maggan.. jag ska läsa mer om det. Det finns mycket som stämmer in faktiskt, även om JAG kanske inte ett i samma utsträckning som jag ser att Miranda är. :)

    SvaraRadera
  4. hahaha! kul! dar satt jag la jag som ett litet indigo pa bilden :) kram

    SvaraRadera
  5. Såg du stormen jag drog upp på facebook med mitt inlägg...? :-/

    SvaraRadera