7 maj 2010

Mallorca!

I september ska vi åka till Mallorca på en riktig klassisk charter! Ska bli superskönt och även om det "bara" är en vecka så längtar jag jättemycket.
Det roligaste är nog dock väntan innan man åker, själva planerandet. Jag är ju en sån där faktaletare och läser gärna om mina resmål, kolla på bilder och kartor och sånt där.

Just nu har jag försökt hitta mailadressen till hotellet för att försöka få dem att placera oss tillsammans. Det är nämligen inte bara jag, fru och prins som åker, utan även våra föräldrar. (Har för mig jag har berättat om det innan här, men minns inte..)

Kommer bli hur bra som helst! Jag och Fia kommer få en supersemester och våra föräldrar kommer bli jättebra barnvakter... *hehe*

Här är i alla fall hotellets egen hemsida, som jag hittade till slut, fast vi åker med Fritidsresor.
Inte helt tokigt va?

2 kommentarer:

  1. jag är exakt likadan! kan planera mig trasig och tycker det är superkul! sen efteråt, då är det ju liksom över alltsammans...

    SvaraRadera
  2. Ja det är lite synd faktiskt. Allt tar slut så fort.

    ..och inget svar från hotellet har jag fått heller!

    SvaraRadera