15 december 2011

Svar på kommentar ang käkledsinflammation

Som ni minns hade jag troligtvis käkledsinflammation i oktober och jag har länge tänkt berätta hur det gick med den saken, men inte fått tummen ur.
Nu hade jag fått en kommentar på den och då passar det ju bra att jag uppdaterar er om läget.

Jag är frisk! :)
..eller ja.. i alla fall från den förmodade inflammationen.
Jag gick ganska länge och åt diklofenak och alvedon, tror det var ca tio dagar, och sen vågade jag inte äta mer eftersom det var rekommendationen. Jag kände att det började bli bättre, men det tog några dagar efter att det släppt helt. Jag tror jag hade ont sammanlagt i en månad nästan, men plötsligt en dag hade jag inte tänkt på att det gjorde ont längre och då var det borta liksom...

Så tack och lov släppte det för mig, vilket det tvärtom inte verkar ha gjort för personen som kommenterade mitt inlägg. Beklagar detta.
Jag hoppas det finns någon lösning för dig och jag ska nog tacka min lyckliga stjärna att jag blev av med det. Om det skulle komma tillbaka lovar jag att söka för det direkt istället för att laborera på hemmaplan med egna mediciner.

Lycka till du Anonym som inte haft samma tur som jag...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar