20 december 2011

Inventering!

Jag dööööör... min rygg är helt paj efter framåtstuparakläge i cirka tre timmar, det dammar värre än torrmjölk och fingrarna är som sandpapper efter alla kartonger.

Jepp, det är inventering på gång och jag börjar förstå dem som säger att det är pest och pina. Det är verkligen för jäkla jobbigt och tråkigt, även om tiden faktiskt flyger fram.
Enligt dem som har erfarenhet här ligger vi bra till i tid och det båda ju gott. Det kanske innebär INTE-övertid imorgon...

Någon som vill erbjuda sig frivilligt med hjälp, slå en signal.

...eller nej, strunta i det förresten, min mobil har ju ingen mottagning i den här bunkern.
Men tack för tanken och det var snällt att du NÄSTAN var på väg att ringa direkt - eller hur! ;)

2 kommentarer:

  1. Hmmmm... jag var ABSOLUT på väg att erbjuda mig!! ;D
    Men snarare som ett asgarv över telefonen... ;)
    Det finns fina bomullsvantar med gummiprickar på insidan som funkar ganska bra att arbeta med när man håller på med kartonger. Hett tips från en som jobbat på lager...
    Man vänjer sig faktiskt även om det kan kännas otympligt i början.

    SvaraRadera
  2. Först nu har händerna börjat återhämta sig. Det är tur det är inventering EN gång om året bara.. men tack för tipset!

    SvaraRadera