1 september 2011

Snaggad!

I natt kom prinsen in till oss och var lite ledsen över nattlig olycka på golvet och när han låg bredvid mig och jag klappade honom över huvudet kände jag något som INTE stämde!

Han var stubbad snett ovanför pannan, alltså vi snackar typ nån cm långt hår bara, på en hel plätt!?
Jag frågade förskräckt vad som hade hänt och då berättade han att han hade gjort det på dagis, i storarummet!

- Men VARFÖR gjorde du det då?
- Jag ville.

Svårare än så behöver det inte vara alltså; "För att jag vill!"

...och nu behöver jag ju inte fundera över vilken sida benan ska ligga på!
;)


..

4 kommentarer:

  1. Hahaha!!!Förlåt att jag skrattar,men kom genast att tänka på när du o Johnny klippt varandra kl 9 på kvällen,du var nog 4 år o Johnny 7 år,jag fick jag komma till undsättning o snagga dig,för du var snällare med saxen än vad Johnny va.Tur att det växer ut igen KRAMAR i massor till er <3 Florence!

    SvaraRadera
  2. hehehe... otippat så kom jag också ihåg att jag fått den där historien berättad om när du och din bror klippte varandra.
    Hade inte din mor fixat kort på det??? Skulle vara SÅÅÅÅ kul om du hade kunnat fixa fram den bilden. Sådan mor sådan son???

    SvaraRadera
  3. Ja tänkt vad roligt man kan ha åt det i efterhand, men när det väl händer så är det inte lika roligt. (Fast nu är det ju rätt kul ändå.. ;))

    Tyvärr finns det nog inga bilder på oss, fast det finns väl några när jag är kortklippt, men inte i den vevan tror jag.
    Däremot var det ju också en historia i sig, när vi var på typ EPA eller Tempo och de hade en barnfotograf där som ville fota mig/oss och mamma drar av min mössa och säger: - Som Hon ser ut!??

    Så det blev ingen bild, men det ångrar hon nog idag.. och jag också! :)

    SvaraRadera
  4. Just, det var så det var. Jag hade för mig att det togs kort. Men jag kommer ihåg nu när du friskar upp minnet.

    SvaraRadera