7 april 2011

Tråkigt hotell

Vi bor tyvärr på ett inte alltför roligt hotell där min utsikt är det här:

Sen kan man inte dra upp rullgardinen normalt, utan man får stå i sängen och rulla upp den för hand. min sänglampa fungerar inte och den önskade sovmorgonen blev inte så långvarig då snickarna började renovera kl sju imorse.
Just det, sen finns det inga garderober här heller, så alla kläder har fått åka ned i nattduksbordet. 

Men men, jag ska inte klaga, jag har ju nånstans att sova i alla fall. 

..och de bästa tv-kanalerna - kvalitetsmässigt med minsta brus - är självklart SVT1&2. Vad annars?
Jag som trodde de hade bäst digital-TV i norden i Norge. Jag trodde nog fel!

Men, en sak som ÄR fantastisk här är utsikten! Ja inte den från mitt rum då, men från frukostmatsalen t ex. Jag ska fota där sen när jag kommer åt.
..och vädret är HELT ok. Det har varit sol både idag och igår och inte så kallt, men snön var inte lika rolig att återse igen. Jag har fått nog av den ju.


Snart är det avfärd till mässan igen och dags att påbörja dagens fixa&feja. Jag tror inte jag kommer kunna göra så mycket idag, då den norska säljaren kommer och hon är gammal i gemet och kommer nog vara den som bestämmer.

2 kommentarer:

  1. Hotellrummet ska man bara sova i... så utsikten är väl förhoppningsvis inget du ska sakna. Du kommer säkert vara så trött när dagarna är slut så du kommer stupa isäng.
    Snö... jaa, det är jag less på med nu. Men den smälter för fullt. Säkert borta på ett par veckor till. ;)

    SvaraRadera
  2. Jepp, vi stupar i säng... med datorerna i knät! *flin*

    SvaraRadera