6 april 2011

Jag lever - i Norge!

Jag har överlevt den första dagen på nya jobbet trots att jag gick upp kl fyra i morse, åkte bil i sex timmar, byggde monter på mässa i ca sju timmar!
Det har varit en lååång dag med andra ord, men en väldigt rolig sådan. Jag ska fota lite imorgon så kan ni få se lite hur det blir.

Middagen ikväll var riktigt god, men något snopen när det visade sig att de enbart tog VISA norsk special. Nån konstig variant på bankkort som bara finns här tydligen. Så det var bara att pallra sig iväg och ta ut kontanter att betala med istället. Får nog kolla upp nästa ställe noga innan vi beställer mat tror jag.



Jag har gratis internet på hotellet, som funkar bra som ni märker. Jag har dessutom fått igång Skype med både video och mikrofon, så ikväll har jag både pratat med prinsen och hustrun. Den senare hittade t o m kamera på sin telefon så även hon kunde visa upp sitt fagra ansikte för lilla frugan.
Med andra ord, kommer få en god natts sömn med mina kära på näthinnan, trots att de inte är här med mig.

..och jag får SOVMORGON imorgon! Jippie!

..och hotellfrulle. *mums*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar