8 april 2011

Livin´ in Norge!

Dagen har gått bra, full fart nästan hela tiden även om JAG kanske inte har lika mycket att göra som de andra har. Jag har fått lära mig lite mer och har t o m fått lägga in lite egna ordrar i systemet. Känns bra att få se mer konkret vad man gör faktiskt.

Lite bilder från dagen (trots att jag vet att jag har sagt att jag inte ska nämna företaget vid namn här i bloggen, men jag vill ju ändå visa upp vad vi faktiskt har gjort och vad vi pysslar med här uppe):

Gröna växter

Helt fantastisk gran som ser ut som en äkta!
Julen 2011
Hösten 2011
Snittblommor

Sen har vi ju andra kollegor här som också har fina saker, som de här t ex (Else, det här är mest för din skull):

Riktigt snygg lampa i trä, från Brunstad

Coolaste mattan ever! Ser ut som småsten!

..nån slags tovat material. SÅ snygg!

Goaste soffan på länge.. den är lika djup som halva kroppen typ. Gonatt!

Riktigt snyggt matbod, finns även soffdito. Ser ut som drivved.. typ.

Också en snygg lampa, variant på hörnmodell.

Passande lampa till drivvedsbordet kanske..


Jepp, det var lite av utbudet och det finns massa mer!


9 kommentarer:

  1. O Gode Gud vart 17 är du o får se allt detta fina!! Jag blir helt galen, vill HAAAAA. Kan man köpa detta nånstans?
    Vad exakt är det du ska jobba med?
    Kram Erica

    SvaraRadera
  2. Superfint! Jul känns kanske lite avigt för min del, men jag förstår att man har det på mässa! Gäller att ligga långt före i planeringen.
    Verkar vara en superkul mässa att vara på. Mycket att titta på!

    SvaraRadera
  3. TUR att jag inte "får" befinna mig på såna ställen... jag hade drömt ihjäl mig! Den där mattan påminner om den ulltuffsade vi haft i några år men som tyvärr strök med under badrumsrenoveringen (det var omöjligt uppdrag att få den dammfri efter att rörmokarna fräst betong utan att stänga in sig...). Såå snygga är dom, men väldigt luddiga ;)

    Kul att du trivs med jobbet. Och himla roligt att du får lägga ordrar å så!

    SvaraRadera
  4. Oj Oj va dyrt det hade blivit, kanske tur stt jag inte fick följa med

    SvaraRadera
  5. Erica, det var på en mässa i Norge som heter Bohus, som är motsvarande MIO typ..
    Jag vet inte om de säljer i Sverige, jag var dum nog att inte kolla vad alla leverantörer hette också.
    Jag ska jobba som "marknads- och säljsupport", kan man nog kalla det. :)

    Maggan, håller med om att julen kändes lite fel, men när man väl gick där så brydde man sig inte så mkt. Det var mest snygga och roliga saker att kolla på.

    Ullisen, Jag var framme och klämde lite på mattan och den var inte så mjuk som jag trodde den skulle vara faktiskt. Lite hård nästan, men j-ligt snygg ändå!

    Anonym (AnnaPanna kanske?), ja det kan säkert bli dyrt, MEN det tråkiga var ju att det inte var försäljning till privatpersoner, utan enbart till inköpare som jobbade i i de olika Bohus-butikerna. De bokade alltså in produkter som vi sen skickar och som de i sin tur säljer i sina butiker. Krångligt? *haha*

    SvaraRadera
  6. Det var jag som tyckte det hade blivit dyrt..Man kunde väl låtsats vara inköpare.Eller så kunde du varit skickebud.Mina kommentarer går ju in så konstigt ibland, det är ju så med oss gamla att vi inte riktigt vet hur man skall gå till väga,när det gäller data kommunikation Kram

    SvaraRadera
  7. *hahah** Men du vet ATT man kan kommentera i alla fall och det är roligt att du gör det!

    Nästa år kanske jag kan smuggla med dig dit, eller till hösten på den andra mässan som ska vara då. ;)

    Tack så JÄTTEmycket med all hjälp med Mille!

    SvaraRadera
  8. Ja det fanns massor på de bilderna du visade som jag vill ha!!!! Får kolla in MIO framöver om det kommer dit!
    kram Erica

    SvaraRadera
  9. Gör det, de kanske får in dit också. Nästa gång ska jag komma ihåg att kolla vilka tillverkarna är, så kan man kanske kolla om man kan beställa på nätet annars.

    SvaraRadera