17 januari 2011

Nu har jag bölat!



Jag tror det är en av de bästa svenska produktionerna jag har sett. Även om det mest handlar om kärlek i olika former och vardagens triviala händelser så är det verkligen bara SÅ bra!

Jag har sagt det innan och nu är det bara tre dagar kvar tills SVT Play tar bort det från sidan, efter det får ni förlita er på att den kommer på DVD, till jul eller nåt.
...men för er som fortfarande har serien kvar framför er, osedd, ni har något fantastiskt att se fram emot.

Jag är lyrisk!

...och självklart bölade jag som lille Skutt hela sista avsnittet..

3 kommentarer:

  1. Du fick mej att börja kolla på serien. Jag kunde inte sluta. Att ett "vanligt" liv kan vara så fruktansvärt intressant!

    Sorry om jag gör dej besviken gällande min blogg. Men just nu är jag inte vilse i världen, men vet vet, i framtiden kanske ;(

    SvaraRadera
  2. Serien är riktigt bra! Kollade alla avsnitt typ på tre dar :)...btw snygg header!!! :)

    SvaraRadera
  3. Josy, jag får överleva, MEN jag fortsätter läsa din blogg om du ångrar dig och börjar skriva igen. ;)

    ...och jag håller med, Så himla bra serie!

    Anna, tack! ;)

    SvaraRadera