30 januari 2011

Igår - kalasdag!

Tack för alla fina presenter säger både Prinsen och hans gamla mamma!

Jag låter bilderna sköta snacket... :-)

En tänkande Mille innan gästerna kommer..
Finaste ballongerna!
Presenter i massor..

Bärgarn´-lego var himla uppskattat...

..och dinosaurierna hänger med överallt!
Mille hade även önskat en korv och mjölk. Han fick en korv.

Blixten, Blixten, Blixten...

Även tårtan var en Blixtentårta från lokala bageriet Valtons.

...och den var verkligen jättegod!

Det var knappt så man ville skära i den, så fin var den!

Mums, som Maria brukar säga.. ;-)

Fullt med folk överallt.

Grabbarna slappar..
När alla hade gått hem, stannade bästa kompisen
Alvin kvar och spelade för  alla mammorna!

Best Friends - halsbanden var för två och Mille behöll det rosa
och gav det blåa till Alvin... BFF!

Två trötta prinsar lyssnar på saga och gosar med dinosarna..
Tack för en härlig dag!

2 kommentarer:

  1. Oj nu blev jag chockad....

    Fyllde Mille år igår??? Hade inte en aaaaning. Du sa nått om kalas men jag fattade inte att det var Milles kalas du syftade på. Jag hade fått för mig att han fyllde i maj. Sorry sorry..... *skäms*


    STORT GRATTIS TILL MILLE!!!!!!

    SvaraRadera
  2. *haha* ingen fara Ulle, han fyller inte förrän imorgon, 1 februari. Men tack i alla fall!

    SvaraRadera