15 september 2012

Jag gjorde det!

Jag slog mitt löpbandsbästa med TVÅ minuter!
Jag sprang alltså femman på 37.48 (eller om det var .49) och jag är SÅ nöjd! :) Jag SPRANG dessutom hela vägen, stannade inte någon gång och gick inget heller, utan Verkligen SPRANG hela vägen. Jag fick håll vid ett ställe, men jag gav mig inte!

Prinsen sprang sitt 400-meterslopp med ett STORT leende hela vägen och han GILLAR verkligen att springa, det märks. Härligt!!

Hustrun sprang milen på 59.20 (eller nåt, som hon sa) och det var alltså också bättre än de 60 min som hon själv hade tippat.

SÅ, vi ÄR nöjda!!

Har ni möjligtvis märkt att det har frusit is i helvetet eller sett grisar flyga, så är det bara världssensationen Majja som för första gången i sitt liv FRIVILLIGT har sprungit ett tävlingslopp!!
Wohooo!!

2 kommentarer:

  1. Du är SÅÅÅÅÅ duktig! Du ska verkligen vara stolt över dig själv! Kul att det gick så fantastiskt bra! Jag är tokimpad!
    (jag undrar om det inte var en flygande gris jag såg på väg till gymmet idag??? det var något rosa jag såg fara förbi i ögonvrån ;D men än så länge har inte helvetet (här uppe) frusit till is än, men jag tror det är på G!)
    Hoppas ni firar er själva ordentligt ikväll! Det är ni alla tre värda!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taaaaack!! :))
      Ja jag kände mig verkligen stolt att ha klarat det och dessutom på bättre tid än jag trott.

      *hehe** TRor nog minsann du såg alla grisar..

      Vi firade väääldigt lugnt, med kinamat, soffhäng och tidig läggdags. Trötta! :))

      Radera