21 augusti 2012

Lugnet blev kortvarigt


Idag har jag varit ledig och i Bua för att ta tag i allt efter farfars bortgång. Papper, byråkrati och telefonsamtal.

Jag hade hjälp av mamma, Lars, Miranda och Fia, men samtidigt kände jag mig helt slut efter de gångna veckornas jobb.

Jag behöver vila helt enkelt..

...men vilan blev kortvarig, mitt i alla papper ringde chefen och bad mig åka med honom till Norge på mässan imorgon. Stanna torsdag, fredag och hjälpa med ordrar och kunder. Lika stor och lång mässa som Formex egentligen, men jag ska förhoppningsvis ta bilen hem på fredag alltså, slipper helgen och vi har ju cykelmiddag på lördag, så då måste jag ju vara hemma.

Mental och fysisk trötthet till max, dagar och helger bokade, Fia som fyller 35 och ett Kretslopp som både ska tränas och sen springas.

Plus en familj som ska tas om hand...

När ska jag hinna och orka?

Kan någon låna mig ett liv en stund?

2 kommentarer:

  1. Men hjälp!!! VAR RÄDD OM DIG!!! SNÄLLA!!!
    Styrkekram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som sagt.. jag försöker andas däremellan (läser bloggar, skriver svar på kommentarer och såna trivialiteter).. *kram*

      Radera