30 augusti 2012

Grattis älskling, i efterskott!

Har försökt att i tre dagar blogga från mobilen (f*ck Blogspot), men det funkar inte.. så jag får väl ominstallera eller nåt.

Fick igår frågan om jag inte ska blogga att Fia fyllt 35 år, men av ovanstående anledning har jag inte lyckats så bra, varken mobil- eller jobbmässigt, med all som händer.

Men i alla fall - här kommer det!

GRATTIS ÄLSKLING på 35-års dagen (i efterskott)!! 
Jag älskar dig och hoppas du gillade både tårtan och dina presenter (egengjort halsband av Mille och köpt dito av mig och Mille (bild kommer nog)!)!

GRATTIS!! :-)

6 kommentarer:

  1. Ja STORT GRATTIS till bästa Fia!!!! :D

    //UlleRulle

    SvaraRadera
  2. Ps. Funderat på att byta till wordpress. Jag är såååå nöjd! Den här verkar lite krånglig. Har svårt att kommentera därför blir det så sällan eftersom det strular så mkt. Men läser gör jag.

    Kram UlleRulle

    SvaraRadera
    Svar
    1. *haha* ..och jag tycker detsamma om WP, krångligt och struligt.
      Jag vet inte vad som blir fel när du kommenterar, men säg till så kanske jag kan tipsa om vad som strular.

      Radera
  3. På mobilen har jag installerat appen Blogaway som funkar bra. Man kan bara lägga in en bild, och den kommer i början av inlägget och inte centrerad, men annars funkar den betydligt bättre än at försöka skriva direkt på bloggen. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men just ja, jag skrev blopspot ist för blogaway, som är det jag har i mobilen. Det är just det programmet som ballat ur och inte funkar för tillfället. Fått "forbidden" i flera dagar, så nåt strul har hänt..

      Radera