16 augusti 2011

Kvällstankar

Sitter i sängen och kollar på gamla inspelade avsnitt av "Gynekologen i Askim". Rätt skruvad serie faktiskt, vardaglig, bra och helt knäpp.. :)

Jag har en hel del på jobbet för tillfället. Säljarna ska ha klart sin säljkatalog innan höstens mässor börjar, vilket innebär att den behöver vara klar till nästa vecka = en hel del stress och jobb för mig med andra ord. Eldprov!

Bla bla bla...
Borde blogga mer och oftare så orden börjar flöda lite bättre, men det verkar inte funka. Till och med Fia har börjat skriva igen, fast i en anteckningsbok, precis som hon och jag gjorde i början när vi hade träffats. Då skrev vi i en anteckningsbok om allt som hände och vad vi tänkte, sen lämnade vi den till varandra och så fick den andra svara i samma bok.
Rätt kul grej faktiskt och de har blivit böcker vi tar fram och läser typ vart femte år eller så.

Vi ska snart åka till Stockholm en sväng, göra en liten weekendtrip, men vi har inte bokat nåt än. Funderar på vad vi ska hitta på, så vi inte bara åker upp och gör ingenting liksom. Någon som har tips på bra billigt hotellboende och aktiviteter?
Vi åker 30/9 till 2/10.

2 kommentarer:

  1. hej!japp jag kommer nog i början av nästa vecka.har ngt varje dag här hemma tills helgen är över..jag kollar med stadt va de finns för hotell i sthlm!;)kram

    SvaraRadera
  2. Det är ju 30års fest ju!I Liz trädgård så jag kan ju inte. Typiskt.
    kollar hotell idag!hörs senare!x

    SvaraRadera