4 augusti 2011

Blöja!

Jodå, vi lever här borta på Pumpen, även om man kan tro motsatsen av den ivriga fliten på bloggen. ;-)
Det blir nog snart ordning på det torpet också ska ni se..

MEN, ikväll skriver jag av en Riktigt Viktig Anledning och det är att jag har en liten prins som jag har lagt för första gången ikväll - UTAN blöja!
Han ville INTE ha den på sig utan skulle sova naken - Minsann! :))

Mamma är något nervös, behöver jag tillägga det.
Mamma har inte lagt nåt frottélakan i sängen under den nakna prinsen.
Mamma vill INTE byta lakan i natt.

Undra om jag behöver oroa mig?! ...eller att han faktiskt fixar att hålla sig ända till morgonen, som han ju faktiskt har gjort många nätter nu..

Jag bestämmer mig för att INTE oroa mig - och väntar på att den andra mamman ska komma hem och göra det istället. *hehe*

Fortsatt trevlig blöja på er!

1 kommentar: