17 augusti 2011

"jag Orkar inte.."

Sjuk fru och grinig 3,5-åring är ingen bra kombo. Jag vet inte hur många gånger både Fia och jag säger "Jag ORKAR inte mer nu.." efter att ha haft en dust med vår älskade lille prins. Han kan verkligen vara en handfull, som de säger.. men jag antar att det bara är att stå ut, för sen blir det väl bättre. Eller?

Just det ja, de var rätt spaka på dagis när jag kom dit igår och sa att jag inte hade kunnat lämna Mille i måndags. De stammade och hummade mest och frågade sen vem som hade sagt fel till oss. På eftermiddagen kom det lite fler ursäkter och de sa att det hade blivit ändrat så sent som i fredags.
Jag tror Inte vi kommer att behöva råka ut för samma sak igen. ;)

2 kommentarer:

  1. Hemma låter det ungefär likadant fast våra upprepade fraser är: "Nu orkar jag snart inte mer..." och Patriks: "Tyst! Mitt huvud exploderar snart"

    Känns som även detta hör till det fullt normala ;-)

    SvaraRadera
  2. "Det jag ser - Heeeelt normalt!"

    SvaraRadera