30 mars 2011

Snart allsvensk premiär!

Det är träning nonstop som gäller för Fia nu och är det inte träning så är det olika evenmang med olika media som gäller. Jag behöver inte tillägga att vi inte ser henne hemma så mycket va?
Men hon pusslar så gott hon kan och träffar Mille varje ledig stund hon har, så än har han inte börjat fundera på om han känner henne eller inte. *haha*

Den första officiella bilden har dykt upp också. Riktigt snygg ...om det inte vore för att man undrar vart spelarna har tagit vägen, eller är det bara tränare med i laget?
;-)

3 kommentarer:

  1. "Sicken skitläcker bild", tänkte jag först. Men sen undrade jag var alla tjejerna var, å så läste jag ditt inlägg och förstod att jag inte varit ensam om att undras... men, coolt foto. Litar på att stygga brudarna är lika bra på plan den här säsongen som de gör sig på bild!

    SvaraRadera
  2. cool bild! ;)) trevlig helg

    SvaraRadera
  3. Håller med, coolt som fasen.. men de kunde ju placerat gubbarna längst bak istället.

    SvaraRadera