3 december 2010

Mycket turbulent

Ni som vet vart jag jobbar (jag har ju en policy att inte prata om mitt jobb här på bloggen med namn) kanske har läst i tidningen idag vad vi fick för besked till förmiddagskaffet:

Företaget varslar 70 personer inom koncernen varav 20 st på huvudkontoret (där jag jobbar).

Kan säga att det är ganska tryckt och konstig stämning här idag och den kommande julfesten imorgon kommer troligtvis att ändras till gravöl.

Jag vet inte om jag sitter säkert, trots att jag jobbat här i över tio år. De finns ju alltid undantag att göras... frågan är om jag är ett av de undantagen?

Får troligtvis stor anledning att återkomma i ärendet, som just nu har tagit musten av det mesta.

Så, sorry i övrigt för en riktigt crappy bloggvecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar