5 december 2010

Julfest och egotripp

Julfest igår och trots trist besked i fredags verkade de flesta ha bortsett från det och festade på rejält istället.

Jag kan erkänna att jag tvekade in i det längsta om jag skulle gå eller inte för min allierade partyvännina AM blev sjuk i veckan så både hon och hennes käraste stannade hemma och kurerade sig istället.
...vilket alltså ledde till att jag skulle få till festen själv och det kändes väl sådär lockande, men det löste sig rätt ok ändå, för när jag kom dit stod några av de närmsta kollegorna utanför och "värmde sig" i snöstormen.
Jag slapp att gå in helt allena alltså och väl därinne var det full fart direkt, så den där ensamheten hade jag ju inte behövt oroa mig över direkt.

Jag fick himla trevligt bordssällskap, maten (som jag inte åt så mycket av dock) smakade helt ok, vinet likaså och kvällen bara försvann förbi faktiskt...

Jag brukar ju inte vara så generös med bilder på mig själv här, men idag tänkte jag bjuda på två ifrån igår och ett från idag. Lite Före- och Efter-bilder alltså.
Enjoy!

Ovanlig syn; Majja i smink. Händer typ aldrig!

Nya stassen hade en reva mitt på booben, men med vin
i kroppen var det ingen som såg nåt ändå!

Dagen efter. En något trött Majja hade en mycket piggare tomtenisse
som morgonsällskap i sängen..

8 kommentarer:

  1. Det var kanontrevligt och skoj att prata litegrann, det blir inte så ofta.
    Men SHIT vad klockan rusade!!!

    SvaraRadera
  2. Du blev jättefin! och kul att du hade det riktigt bra :)

    Vi får se till att get toghether och festa till det nångång här :)

    Syns imorgon!

    SvaraRadera
  3. va fin du var!! och du, jag har inte vågat snoka nåt alls om vad som händer. jag är ju föräldraledig till nästa höst och skjuter problemen framför mig...

    SvaraRadera
  4. Tack tjejer, var goa ni är! ..och jag kände mig för ovanligthetens skull riktigt fin! :)

    Marie, håller med om att det inte blir så ofta, men det var desto trevligare att prata i lördags då! :) ..och du var ju så HIMLA snygg!!

    AnnaPanna, jag festar GÄRNa med dig, kan tänka mig att en rumänsk afton blir något av outstanding med dig! *haha**

    Ullisen.. du gör nog helt rätt i att köra strutsmetoden ett tag till. Förhoppningsvis är det ingen fara för varken dig eller mig dock..

    SvaraRadera
  5. :) Kalas kul att se en bild på dig och fin outfit. Kul du gillade bilden som ja lagt upp från min julbordsfest. :) Kram M

    SvaraRadera
  6. ..och kul att se dig här Malin! :)

    SvaraRadera