24 november 2010

Pippi!

- Mamma, du ser ut som Pippi Långstrump!

Jahopp... ja jag får väl försöka inse att jag är äldre än jag tror. Pippilottor är nog INTE min grej längre.. tror det är typ 15 år sen sist jag "kom undan" med såna. Tror inte man ska ha det om man är över 15 heller i och för sig.

Så, det får väl bli vanlig hederlig hästsvans istället.. som vanligt.

Ja jag VET att blogginläggen för tillfället är GRYMT trista, men vad gör man när fantasin tryter och inspirationen inte är på topp!
Men det är ett inlägg i alla fall. ;)

På tal om det, jag skulle ju försöka fixa smiliesar till bloggen.. om jag hittar hur man ska göra.

4 kommentarer:

  1. du var jättefin i flätor!No till toffs!säger tjejen som har typ sammakläder som hon hade när hon var sju!;) bilköp imorgon alltså ingen tid att gå till farfar.löser de på måndag då jag e helledig.helgen är de jobb 24/7 tyvärrr...
    o jag vet hur man fixar smileys!det har ju jag gjort!
    Klistrat in en kod har lillsörran gjort!nu sovva gbg imorgon!då ska de köpas bil!!!

    SvaraRadera
  2. Du har INTE samma kläder som när du var sju..*flin* kanske storleks-och modemässigt, men inte annars.. *harkel*

    Tack att du löser farfar, han var helt upprörd. *hm*

    Jag ska ta tag i smilesarna också.. ska bara hitta koden först!

    SvaraRadera
  3. Håller med Miranda att du är jättefin i flätor! Jag känner igen dig från när vi var yngre... ;)

    /Maggan

    SvaraRadera