16 november 2010

Kan inte riktigt fatta..

Jag nämnde igår att det var något som chockade mig i det hemska som hände i Skara i helgen som gick.

Jag såg på de sena lokala TV4-nyheterna igår och jag reagerade när jag såg en person där som var bekant. Först fattade jag inte vad inslaget handlade om för jag satt och pratade med Fia, så vi spolade tillbaka och lyssnade. Då hörde vi att inslaget handlade om just "kanibalmordet" i Skara och personen som var i bild var offrets lillasyster. När jag läste namnet klickade det till och jag kom på vem det var.

Offret var min gamla svägerska från mitt "förra liv".
...jag blev verkligen helt chockad.

Liksom.. vad säger man?

3 kommentarer:

  1. va nån i Pierres familj!?scary!
    hur gick partyt!?

    SvaraRadera
  2. Men ATTANS vad obehagligt! Det blir ju verkligen mer otäckt när det är någon man känner (till?)
    Uscha! saknar ord...

    Kram! Maggan

    SvaraRadera
  3. Ja det är verkligen ruskigt.. ofattbart som sagt..

    SvaraRadera