25 november 2010

Jag kallar...

Prinsen och jag var på mitt jobb i eftermiddags/kväll för att hämta min kära vän och kollega Annamaria. Vi skulle åka på lite utförsäljning hos min andra vän och gamla kollega Ewa vars företag säljer krukor och en massa annat fint. (Kolla in deras hemsida: www.caesarcollection.se)

Det blev ett litet äventyr att hitta dit, det var i obygden Olsfors, så jag fick ringa och få guidad hjälp för att komma rätt.

Väl där; shoppa sig lite fint båda två och sen hemåt igen.

När vi hade släppt av Annamaria sa jag till Mille att han skulle träna på hennes namn lite och det var inga problem. Fixa la han!

- Mamma, jag kallar henne Micke.
- Va??
- Jag kallar henne Micke!

...eh, ok? Ja, då får du väl göra det då.

Så nu vet du det Anna, Micke it is!

5 kommentarer:

  1. Det är helt OK!...men ska Martin o jag kalla dig James då? :)

    SvaraRadera
  2. Det går bra, ska bara förvarna henne där hemma att hon numera är gift med en man! *hahaaha***

    SvaraRadera
  3. om du har svårt att hitta har dom bra pris på gps på ett ställe jag känner till :)

    SvaraRadera
  4. Nu hör jag Väldigt dåligt här! *lalala*

    SvaraRadera